حواس مون به رفیق مون باشه ...

وقتی تمام سهمت از دلخوشی و شادی‌های زندگی و این دنیا خلاصه میشه تو همون چنددقیقه‌ای که با خوردن دو پیک مشروب و کشیدن دو نخ سیگارهیچی از عالم‌وآدم نمی‌فهمی و از ته دل می‌خندی و همه چی رو فراموش می‌کنی، یعنی اینکه خیلی به ته خط نزدیک شده رفیق مون، حواس مون بهش  باشه.

این‌جور لحظه‌ها، این‌جور آدم‌ها رو باید بغل کرد. ممکنه خنده شون ته بکشه و بغض شون بترکه ولی فرصت رو نباید از دست داد. شاید همون لحظه، همون لحظه‌ای که هیچی از عالم‌وآدم نمی‌فهمند، براشون یه تلنگر باشی. فکر نکن چیزی از غم و غصه شون رو کم می‌کنی، نه اشتباه نکن، کم نمیشه. فقط کافیه بغل گوشش، یواشکی بهش بگی زندگی همیشه این‌جوری نمی مونه رفیق.

پس مواظب باش که همون چند لحظه دلخوشی الکی رو هم ازشون نگیری.

مسلم تورینی گفت:
رفیق و رفاقت برای من همیشه جایگاه ویژهای داشته و محل درد دل راز های مگو و بنظرم مقیاس سنجش عمق رابطه و عیار سنجش میزان رابطه انسانی است انگونه که حتی وقتی میخواهی از رابطه خودت با همسرت و پدرت و برادرت و فرزندت و ..... تعریف کنی و کیفیت انرا بیان کنی در یک کلام میگویی من با او رفیقم
و خلاصه اینکه بیا تا قدر یکدیگر بدانیم که تا ناگه ز همدیگر نمانیم
    محمدجعفر کروژدهی گفت:
    عرض سلام و احترام جناب مهندس
    کاملا درست می فرمایید قربان و موافقم با فرمایشات جنابعالی. سایه تون مستدام

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش